Godmorgon det är Torsdag i dag!

Godmorgon säger jag igen och jag ska snart bege mig till skolan. Ska så klart möta Bells vid "brevlådan". Har käkat lite frulle men det blev dock inte så mycket för det är ju hemkunskap första lektionen och dessutom sista lektionen. Vi ska nämligen göra buffé idag så man får ju inte äta sig allt för mätt :)
Skolan ska vell flyta på som vanligt idaf och sedan ska jag sätta mig och börja skriva rent både Obama ,Daoismen och musik arbetet.
Måste nog städa igenom mitt rum också för man kommer verken in eller ut "/
Dagen out fit fick vara mjukisar idag. Mjukisbyxor min kingsland tröja och ett vit blå randigt linne ;) sägs att det ska bli kallt idag men vafan solen skiner ju som om gud har kommit tillbaka så vi får vell se vad det blir för väder idag ;)
Nej nu ska jag försöka hinna glutta lite på olika Bloggar.

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0