Godnatt!

snart är det läggdags för lilla Amanda! Gick som sakt upp väldigt tidigt och har vart fullrulle på glatt humör hela långa dagen så man blir lite trött när man lägger sig i sängen ;) Satt och gjorde klart sista Son och vart faktist otroligt nöjd med den :) Bellsan ringde mitt i allt också och undrade dom sista målen så då fick hon lite hjälp idag också :)
Vart lite sur på mig själv som inte har städat mitt rum efter att Tove åkt och det ser ut som alltid nör jag skriver min blogg. Stökit och skitigt. Jag fattar inte vad jag gör(?) Det är skitigt hela tiden;O Men jag tror jag får städa på Tisdag då jag insåg att jag hade lite tid över efter sprutan ;)
Imorgon fyller också Jonah 16 år så ni får inte glömma och gratta han ;) Ska dit på kvällen efter min lilla hår make up och fika och mysa lite så vi får se när jag anläder hemma:) Kanske hinner blogga innan jag drar till han för ska nog hem innan och fixa mig lite :)

Nej nu ska jag inte snacka mer. Vill hinna glutta runt lite på mer bloggar innan mina ögonlock ramlar ner :):(

Big love from me,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0