Hungrig (?)

Skulle ju gå upp och äta men det fanns ju inte ett skit hemma"/ Försökte prata med mamma men det gick inte så bra det slutade bara emd att vi stod och skrek på varandra?! Vet inte hur jag ska göra men jag får vell komma på nått brasett att göra det på?!
Men iaf. Jag är med Mikaelaah idag ist och vi båda måste plugga så vi ska nog bara ned en snabbis på stan och sola sen måste iaf jag hem och plugga:(
Får se om jag hinner upp med kläningen till mormor. Hon ska nämligen sy ned den och fixa lite fina papiljetter på den ?! 
HAHAHa mikaelah ringde nyss och flåsade som fan i telefånen och jag tänkte ju så klart att det var ett skämt men hon sparng till bussen :D HAHAHAHAHAHAH Men hon skulle ringa tillbaka.

Sen som jag har lovat. Lite bilder på min skolavlutnings kläning sen mina balskor och sen mitt lilla köp i går tänkte jag:)








Mikkan messade nyss att hon var på väg nu så jag ska vell fixa mig och fixa allt innan vi ska ner i Centrum :)

Big love from me,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0