Ingen rubrik(?)

Sitter nu och kollar lite energikällor på internett till min NO uppsats :) Hittade en otroligt bra sida så det blir enkelt.
Sitter fortfarande i pyamas och tänkte på att jag ska nog insaffa mig en ny. Har hittat en jätte söt och mysig på H&M så jag tror jag ska göra ett köp :)
Syster ska vell rida idag med tror jag så aa det får vell inte bli nått för mig ?! Ska nog städa mitt rum och plugga klart.
Och en sak jag märkte idag är att min piercing är helt förstörd så eftersom det är öppethusfredag på tatto idag så tror jag att jag måste gå dit.. Det blöder hela tiden och fått typ köttsår:S

 
Myspys kläder vill jag ha nu!

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0