Jadu.

Har faktist hunnit d
har hunnit  mästa idag som jag har planerat. Började med att skriva lite om värme och det till No sen började jag med bilduppsatsen som är klar som bara ska skrivas ut och sen tröttnade ja!
Gick upp till mormor som ska fixa min klänning lite och jag tror det kommer bli jätte bra! Tack mormor <3
Har nog annars vart världens sämsta dag på länge och jag mår verkligen säms just nu! Vet inte hur jag ska förklara men det är jag och mamma . Jag tror jag inte har pratat med henne med öga mot öga på tre dagar ?! Hatar sånt. Och jag tänker fan inte lägga hanskarna först på bordet ....
Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Vill bara lägga mig i sängen och gråta men det verkar onödigt. Ska inte göra det värre en vad det är!
Men det blir nog iaf lite tända ljus och Talang 2009 idag för det finns nog inget bättre att hitta på "/
Ska äta nu iaf. Bloggar sen.

Big love from me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0