jaha

Ojoj nu har jag fått ett ganska stort dåligt samvete av att jag inte bloggat på flera dagar men det har verkligen var jätte jätte mycket nu.
Gjorde sista uppsatsen i natt så det känndes AS skönt och verkligen inte ha nått alls i skolan som ska göras!
Hela den här veckan har vi läsvecka och börjar 9 och slutar halv två varje dag men vi har ju inte bara läst det har vart lite fika och jag och izza har fixat klart våra hus och lite sånna där små slappar dagar och då kännar jag verkligen hur man hinner andas ut.

I tisdags hade vi en jättre trevlig pizzakväll med klassen samtidigt vi byggde hus. Var lite roligt när vi ringde poch beställde 10 pizzor av en pizzeria och 11 av en annan pizzeria så dom vart lite chokade men det var både gott och jätte trevligt.
Jag och petra gick ut en sväng tills jag mötte Jonah. Hade det trevligt och vaknade runt halv 8 på morgonen. Jonah skulle till skolan och jag hadde en liten längre sovmorgon så jag gick upp och tog det lugnt. Fixade lite av det sista till min uppsats.
Gick till skolan och läste lite och fixade huset. Gick hem en snabbis till Petra efter skolan och mamma hämtade mig sedan där för skulle till stallet och hoppa lite med pollehästen för Fia.
Sen åkte jag hem och fixade mig och sen kom petra och hjälpte mig emd No uppsatsen och sen gick vi ut :) Gick till Arena där Bebbe och hanns kompisar satt och käkade innan matchen skulle börja.
Sen kom lilla Fjortizbecca och vi satt och lodade oss lite tills vi mötte lite folk som kom in på Willys i sista minuten för att handla till matchen! Det var lite coolt att sitta och kolla på hur alla sprang in och kom ut med en stor läst och en påse chips. Det var som om det var en lag att man var tvungen och ha det på en match kväll.
Men iaf. Vi började röra oss nedåt mot filmis och vi alla var as kissnödiga och hungriga och frös och allt vad vi gjorde så vi gick in till Hellman där alla satt och kollade på matchen en stund till vi åkte hemåt. Jag fick då lite halv panik för klockan var 11.00 och jag hade inte börja renskriva uppsatsen och var så klart klar vid halv ett tror jag :)
Vaknade imorsse och var hyper trött men det var ju bara och kliva upp och gå till skolan trots att jag var skit trött och var svungen och stressa med att skriva ut den sabland No uppsatsen. Men jag kom till skolan och läste första lektionen och sen började och izza med huset.
Kom hem och åkte direkt till stallet för att rida och packa allt till imorgon innan jag drar till Bollnäs.
Kom hem och mamma ville åka ner i centrum för att köpa skor till mig och så vart det att hela familjen åkte ner till Centrum till och med Petra :) Hittade ett par vanliga skor iaf och sedan åkte vi hem och jag sl'ngde i mig Pizza och sedan drog vi ner till Centrum igen för att kolla på Sunnebyskolans Musikal! Den var fantastisk och jag vart ju så jävla avensjuk på alla som verkligen kan sjunga så bra! Sofie Andersson som alltid har sjungit bra sen jag kände henne sen hon var liten men hon är verkligen duktig! Fan jag är Avis på dig jöö :(!

Fick sedan sjuss hem och kom hem och ska nog städa och det sen så ska jag lägga mig i tid idag!

Big love from me,








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0