Lång dag!

Äntligen får jag blogga! Kom hem för bara några minuter sen och det har vart en lång dag frmför mig.
Som vanligt var det skola och jag tyckte faktist att det flöt på väldigt bra idag! Hade idag också två timmar profil ist för en timma och för ni som inte vet vad profil är så har vi som elevensval som dom flesta vad det är .. Men iaf. Vår skola sattsar på att vi ska röra på oss mer så man får välja mella fittnes dans step up och sjunga och teater och fotboll tennis och konst. Så klart att jag har valt DANS! Jag älskar så klart att dansa och har dansat totalt i 8 år sen jag var 3 år. Har dock nu haft ett ganska långt uppehåll men funderar på att börja igen efter sommaren:D
Efter Profilen så hämtade mamii mig och vi drog in till stan för den dära Make up kursen och kan säga er att det var otroligt lärorikt. Var jätte kul och köpte också en hel del :) har inte hunnit tagit bilder ikväll eftersom lilla manda fick hoppa i sängen på en gång när hon kom hem.
Efter make up store blev det lite mat i magen. Så klart kungshallen och sen så klart in på Gina och skobutiker. Hittade två tröjor i stressen för att inte missa tåget.
Mammi och jag köpte oss en godispåse som vanligt och mofflade i oss det sen berättade mamma att hon hade hämtat ut mina kläder från H&M, tack !
Kom till Nynäshamn och bar mig raka vägen hem till Jonah. Hade det mys och kollade lite tv sen så började bli veldigt trött och det e ju faktist skola imorgon så mamii fick ta och hämta mig :)
Kom hem och kollade igenom kläderna från H&M och jag vart väldigt nöjd med mina köp!
TOPPEN!
Imorgon är det skola som vanligt sen måste jag faktist ta och plugga. Trodde jag skulle hinna det idag men de gjorde jag ju inte,
Har hoppträning imorgon i VH tror jag så vi får se. Bloggar imorgon när jag komemr hem från skolan.

GODNATT !

Big love frome me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0