Lite make up i Boggen!

Aå nu har jag fixat den lite tills jag kommer på en bättre ideé! Var sjukt trött på den andra och gjorde bara den här för att lixom :P
ligger i sängen nu och ska sova. Somnade ganska sent i går så idag ska jag faktist försöka hamna i säng ganska tidigt pluss att det är lunken imorgon och har inte kommit överens med mig själv om jag ska gå eller springa :S orkar verkline inte springa och hur vet jag om jag får MVG om jag springer ?! Har panikångest.
Men iaf. Vart lite halft sur/ledsen när jag inte fick träffa min plutt på hela förra veckan och nu ska han åka bort också;O BAJSUNGE :(:) Men som tur var hinner vi vara en stund imorgon!
Imorgon blir det tävling om jag hinner för skrev som ett Schema för helva veckan och kollade igenom alla mina inlämningar och insåg att allt ska typ in på Måndag! Så det är race den här veckan med och det e redan snart Onsdag och två dagar har bara gått till massa blaj så vi får se hur det går för mig.
Har iaf haft värdens sämsta dag som dom flästa kanske endå vet ?! Förlåt för att jag var så konstig i skolan brudar men VERKLIGEN inte min dag! Börjde med att morgonen vart helt fuckad sen började första lektionen också helt körit och så häll det på och det gjorde mig gråtfärdig sen ser man hur alla mina kompisar verkligen försöker typ hålla sig undan
:( Förlåt!
 Hoppas dagen imorgon blir sjukt mycket bättre säger jag bara annars vet jag inte vad jag gör! GODNATT!

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0