LÖRDAG

halloj! Som sakt en dålig uppdatering som jag sa "/ !
Tove kom inte hem förens vid halv tre imorsse så jag vart lite lack men det ska jag inte vara för det är en lång historia om hennes kväll "/ stackare! Jag är glad att du kom hem iaf gumman :)
Men iaf. Vart 4,5 timma sömt till kl.07.00 då det var dax att kliva upp (y) Kom till stallet och drog i väg ganska bra! Gick faktist jätte bra. Sjukt fin var hon men fick såklart dåligt betalt. låg placerad rätt länge men åkte ju så klart ut efter at sista ryttaren hadde ridit :( SURT!
Kom hem och var skönt att vara hemma så tidigt idag. klockan var bara ett. Kom hem och la mig i sängen efter en liten fika med rabarber paj och kaffe :) Han ner till centrum och handla lite mat också till kvälla ;)
gjorde inte så mycket tills mamma och pappa drog då vi satte igång med maten och Alicia anlände och berättade så klart hennes fredags historier!
Jag satte igång och grillade så jag vart grillmastern för kvällen ;) Maten vart faktist godare en förväntat och var mätt och belåten. Satt kvar och myste lite och hade trevligt :) Alicia drog efter en stund till Viktor och Petra kom för hon skulle ju ha lite kläder och skor till Livet är en fest ;) Super het vart du gummsan ;) !
Tove och jag fick så klart värsta iden men den sket sig ju så vi gick ut och tog en lite promenad och träffade Jens som inte var så stadig på benen. Så nu har jag och Tove precis kommit hem och ska faktist bara mysa franför tven ;) KAnske blir eurovision ;) Har iaf mina ostbågar och cola och chips och dipp funderar på om jag ska gå upp och skära lite gurka och morötter till dippen ska så klart mysa till det lite med ljus tänkte jag också så det kan nog inte bli mysigare ;) 

Nej nu skriker Tove att jag är tråkig som siter här. Skriver kanske sen ;) 

Big love from me,
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0