Måndag igen

ligger nu i sämgen och det har faktist cart en helt fullspäxad dag! Som sakt morgonen var kanon sedan var det minde roligt men inget jag tänker nämna i bloggen. Sen var det ju lunch och det var faktist god mat och jag var så klart vrålhungrig redan  vid halv 11 fast jag käkat en bra frulle ;O! Spilde såklart mjölk över hela min hand och bänken för att jag vände mig bakåt när mikkan puttade till mig så skände jag hur det bara forsade mjölk över min hand ;)
Sedan var det Idrotten då vi hade Silver ! WOHO! gå runt nixsta så går ni till eran lektion sen ;) ja vist sa vi och gick sedan runt niksta och jag tror det bara var vi som gick niksta och resten av klassen tog nog tåget :P
Men iaf. Hade sedan No och det gick faktist bra. Kom till tåget och då har det regnat och regnar för fullt ! Jag som hade satt på mig sommarbyxor och sommarskor"/. Kom iaf till Tungelsta och fixade håret i totalt 3 timmar :S Hur jag orkade men det gick faktist bra :) Kom sedan till tåget och visade sig vara 20 min kvar så jag fick frysa arslet av mig :( Kom sedan hem och hoppade i duschen och käkade middag. Fixade mig sedan och drog en snabbis till Vktor och Alicia för att visa upp håret. Sedan var det affären men syrran och sedan åkte jag hem till Födelsadagsbarnet! Fikade och hade det trevligt. Så kom nyss hem:(
Imorgon blir det bara skola och sen vaccinering och plugga som en gud för att hinna med allt denna vecka :) visseligen bara en och en halv dag kvar tills skolveckan är slut men gäller att ligga i sörrö ;)

Nej nu ska jag glutta runt lite på bloggarna sedan sleeepa :)

Big love from me,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0