Morgon pigg(?)

Har vart vaken nu ett tag och kan verkligen inte sova :( Kom upp och ingen var som sakt vaken?! Mamma är så klart på jobbet. Och pappa höre jag hur han höll på där uppe.
Måste hoppa i duschen innan jag typ ruttnar sönder.. Luktar grillrök om mig och det e nästan det värsta jag vet och det luktar inte bara lite utan väldigt mycket. Kanske därför jag inte kunde sova ordentligt ...

Men iaf. Idag ska jag verkligen plugga. Har både Obama No och Bild och musik att göra så det är rätt myckey faktist :'(
Så jag måste nog sätta i gång ganska snart :)
Bilder från gårdagen kommer upp idag också :) Men dom är jätte suddiga några bilder så ni får nog stå ut lite :)

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0