MYS

Så nu ligger jag i sängen och har bäddat ner mig med två täcken och alla mina 6 kuddar :D Kollar så klart på tv också ;)
Måste verkligen inskaffa mig en DVD. Det är snart ett år sen den gick sönder och en DVD kan vell inte kosta så mycket ?

Idag efter bullbaket har jag inte gjort så mycket faktskt. Har fixat moppen lite (a) och faxat min balklänning. Mormor har sytt dit en massa fina pälor på den så den vart jätte fin men den vart inte klar så vi kanske ska fortsätta imorgon :)
Sen kom lilla pluttis och myste lite med mig en liten stund :) Sen vart det lite mer pluggande för mig eller jag skrev lite Svenska men jag har fan inte en aning om hur jag ska göra ?! Det ska nämligen vara inne imorgon men jag har inte mitt svenska papper och sen så vet jag inte om jag ska skriva i skolan eller om jag ska göra det hemma förhand ?! kanske inte spelar någon roll (?)
Imorgon är det ju skola och 7an är i gammla stan och 8an är på Aftonbladet tror jag och i 9or ska ha samlevnadsdag hela dagen och det kommer bögar och hela köret dit så det ska bli as kul imorgon :D!
Sen blir det vell lite plugg.. Det mästa ska in imorgon. Men något ska in senare i veckan så det börjar bli lite tomt med böcker men det är så jävla härligt och se. Finns inget bättre! Allt ska vara inne den här veckan sen är det inget mer förens det är heeeeeeelt slut :D 
Nej nu ska jag sluta babbala! Godnatt <33

Big love from me, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0