Myspys

Sitter nu i bilen på väg till Tranemo och har lite mysigt med kuddar.

Vi börjar det här inlägget med gårdagens aktivitet.
Jag gjorde mig i årdning käkade med familjen och fam. Axlund och sedan drog jag mig av mot Viktor. Kom dit och dom satt och åt eller dom flästa var klara. Efter att alla har käkat upp drar vi oss in för det började faktist bli kallt. Christian och hans brud drog och vi andra började med ölspelet. Började bra och var chill :) Jonte drog sedan efter att vi kört klart och kom tillbaka efter en stund och hade med sig två tjejkompisar som går i hanns klass ;)
vart tillslut jävligt full och vi tjejer drog ut . Kär mig lite klantigt på en glasflaska jag tappade och efter en stund kommer Jonah förbi körandes med någon mamma. Han puttar in mig i bilen och kör hem mig. Jonah sov tydligen med mig men det var jätte musigt.
vaknade så klart med huvudverk och jag som skulle till stallet ganska tidigt för att jag ska åka till Tranemo vart vell lite försenat. Gick upp runt halv 9 och körde hem Jonah och kom till stallet och fixa allt. Red och det vart inte så stressigt som vi trodde det skulle bli men tävligen är dock imorgon så det är inte så brottom skulle bara vara bra om man hinner dit så man kan sätta igång med grilninge på en gång :)

Nej nu ska jag klicka runt lite innan vi ska in på nått ställe och käka mat .

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0