Nattinatti

Så nu har jag fixat lite i mitt rum och när jag nyss besäkte en blogg och såg på hennes bild såg jag vilket fint rum hon hade i bakgrunden och precis så jag vill ha det! Men med lite våld med föreldrar så kan jag också fixa så i mitt rum men har min perfekta plan i mitt huvud ! Ett rum som kommer passa perfekt nu när jag ska plugga frisör så ska försöka övertala mammsen och pappsen :)
Men jag kanske får ta tag i det själv efter gymnasiet eller ska jag leva i mitt rum som jag har nu ?:)

Men iaf. Imorgon drar jag till Bollnäs och ska så klart tävla!
Bårkat med mamma så därmycket nu igen-.- Vi bråkar verkligen ofta och pappa också och det känns verkligen jätte jobbigt men vad ska man göra? Jag mår ju dåigt om jag skulle göra som dom säger, Men så kan jag ju ingentligen inte tänka ? Är jag blond då?
Klart alla ungdomar vill göra som dom vill men det finns ju så klart en gräns?!
Men om jag bara ska göra som dom säger att jag ska göra så skulle ju mitt liv gå under ?!
Det som jag skulle vilja ha i min familj mer är att ha en lite mer planering. Vad vi ska göra så det äör klart för sig vad man ska göra hemma och aa vad jag ska göra i veckan och vad min syster ska göra och så. Då slipper vi ju det här tjaffset på kvällarna, vi slipper det här latandet och jag tror vi skule få en hel del mycket mer tid ..
Har jag rätt eller fel tro ?

Får se om jag går till skolan imorgon kanske går till lunchen. Måste till stallet för att packa klart och jag känner mig verkligen inte frisk i huvudet .. Men vi får se ;)

Nu måste jag sova innan jag somnar med datan i knät :) 

Big love from me,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0