Seeeeeegt!

sitter nu i köket igen och pluggar och det går verkligen segt -.-
Skolan gick vell bra trotts lite omständigheter ... Livet är inte alltid roligt ! Kom hem och satte igång med pluggandet och insåg att jag nästan inte kunde göra nått allt förns pappa kommer hem (?!) Men iaf mamma kom hem och tyckte jag kunde börja med SOn så jag sitter med den nu och det går ju seeegt som vanligt "/ Jag kan verkligen inte plugga hemma det är som och kolla in i nått slow rum så passade på och blogga lite nu när jag har tid över.
Inget stall idag rätt skönt faktist men det lär ju bli en hel del pluggande ist då ;) Då lär jag ju bli klar med allt plugg och så har jag hela veckan ledig nästan ist ;D WOHO !

Nej nu kan jag inte sitta och babbla längre måste ta tag i det är nu ... :'( 
 
Big love from me,

Kommentarer
Postat av: naliie

haha ska bli så jävla skönt :D du börjar väll gymnasiet till hösten? :d

2009-05-11 @ 22:24:44
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0