SOMMAR !

God dagens! En bra måndag på länge faktist. Vakande och det var inte alls så jobbigt att gp upp idag trots att jag gick och la mig ganska sent ...
Började första 30 minuterna i skolan med en genomgång av samlevnadsdagen och sedan fick vi skriva en massa frågor till RELF . En förening som kämpar för homoasexuella (?) HAHa har inte en aning :P
Men iaf. Min grupp började med en 20 mins drama då vi fick utföra några övningar. Sedan var det dax för kärleks dikter och en film om samlag sedan fick vi göra ett tittrum eller vad det heter och sen var det lite vanliga frågor och samlevnadsfrågor och sen en undervisning med dom hära RELF. Ganska lång tråkigt men endå intresant. Då det visar sig vara en lebb som undervisar och en vad var det en trans eller en kille som hade vart tjej som hade gjort en massa skönsoperationer och blev då bög på samma gång .. Aa lite svårt och förklara (a) ..
Efter den härliga skoldagen gick jag och Petra till UM och Petra skulle hämta ut ett recept där sen mötte jag Jonah och Ralle så stod där ett tag och sedan gick jag hem och jag kände hur vart det vart mot ryggen när jag gick. Och nu börjar det verkligen bli sommar :D Jag blir så glad!
Ska nog plugga det sista idag :D Äntligen snart klar sen blir det nog bara ta det lugnt !

Lite bilder från dagen också!





Mitt , petra och Victorias fina mästerverk. "Titthus"

Nej nu ska jag nog plugga lite och kolla runt lite .
Big love from me,

Kommentarer
Postat av: ♥ ABSSOLUTARNELAA

för mig blir det ..



dator(nu)

läxor typ 1 timme !

sen blir det dusch :)

2009-05-25 @ 16:37:43
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha fan va snyggt :O ;D

2009-05-25 @ 20:20:10
URL: http://victoriacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0