SÖNDAG

Helloh alla glada :) Nu hade jag äntligen lite tid över till bloggandet. Har verkligen inte haft tid på hela dagen :(
Vakande av att jag hörde tove gick upp för trappan och då var bara klockan 08.45. Vi låg och pratade lite om vad vi skulle hitta på så vi bestämde oss för att dra en snabbis till Haninge C för att kolla lite skor och kläder. Så vi fick i oss lite frulle och fixade oss och mammsen körde oss till tåget. Kom till tåget och hoppade på då jag ser Petra på tåget. Hon skulle på träning så det var lite skönt och ha lite mer sällskap på tåget.
Kom in och vi gick igenom lite vad vi just skulle ha så vi inte gick där och slösade tid men det tror jag att vi gjorde endå för jag tror jag var in i samma butiker säkert 3-4 gånger. Men iaf. Jag hittade mina balskor! ÄNTLIGEN ! Kommer upp en bild senare;) Sen kom jag på att jag hade ett tillgodo kvitto på Vila affären sen i julas så jag passade på och handla ett par chinos. Käkade och köpte mina skor till balen och drog hem. Kom hem och färgade Toves hår och jag satte igång med Son som ska vara klar imorgon. Vart klar med den så jag och tove tog sedan moppen till Konsum då jag kom på att jag glömt pengarna hemma ! Så JÄVLA duktig(yn) Sen ska jag starta moppen och den går inte gång den säger inget alls så jag får nästan panik och ringer pappa! Han kom ner och fick igång den som tur var och fick pengar så det var bara att gå in och betala sen kunde jag åka hem! Kan man tänka sig att det kan ge så stora problem när man bara ska ner och handla lite mat på konstum ?!
Kom hem iaf och Marika hade anlänt. Käkade grillad mat och var verkligen Super Duper gått! Marika hade till och med köpt med sig glass och blåbärspaj så nu känner jag mig riktigt tjock! Satt och pratade lite och visade lite av veckans köp då jag också har köpt skolavslutnings klänning och sminket som det redan finns bild på men det kommer någon gång i veckan :)
Sedan efter lite fika och vila till nya krafter till att slinga syrrans hår som vart som det vart :D HAHa vart blont!
Nej nu ska jag skriva mina egna sista ord om Daoismen och sedan göra en vecko planering ;)
Kommer en mina planering om min vecka :)

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0