Sunshine!

Förlåt för dålig uppdatering men det har vart fullfart hela dagen. Dåde bra och dåligt kan man påstå!
Skolan gick bra börjar första lektionen med lite svett och tårar. Vi får nämligen reda på att HHK läraren är sjuk så vi kunde fårr två timmars sovmorgon?! Nej men då ska vi städa ist och det går vell bra. Tills vi kommer på hur mycket vi kunde rensa ur skaferiet och allt mat så jag har nog aldrig var så mätt som jag var när jag gick därifrån :)

Kom hem efter skolan och gick ner till Centrum för att sola så nu är jag lite brunare;) Kom hem och satte igång med Svenska arbetet som jag sakt att jag ska göra hela veckan men som inte blivit av .AJsing Bajsing!
Åkte sedan till stallet och red sen handlat mat en snabbis och hem igen och plugga lite lite till. Fattar inte hur jävla mycket man har i skolan igentligen det är helt sjukt :S
Imorgon är det så kallad Kuntur dag typ. Har bild första lektionen och sen är det genomgång inför showen och sen ner till konsthallen för att måla lite och utstäldningen. Sen slutar vi nog får jag hoppas.

Kommer nog ut lite bilder imorgon från min snygga bild om ni har tur ;)

Sen kommer det lite bilder från gårdagen ;)




Köpen igår som jag gjorde och pluss två träjor från Gina men dom är redan i garderoben och ett i tvätten så det fick inte bli någon bild på det idag.
Nej nu ska jag fixa lite till morgon dagen :) blir npg kanske ett sista inlägg ?:)

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0