Tisdag

Hej alla glada bloggläsare. Han inte blogga senare igår för jag var rätt trött efter allt pluggande. Somnade som en stock!

Men iaf idag har jag vart i skansen med Friends och var nog det roligaste på länge. Det var roligare en vad jag trode det skulle vara. Drog in med 08.00 tåget och kom till skansen runt halv 10 tror jag. Började såklart gå runt där och hade kul och provade på det mästa. Sedan var det dags för lunch eller jag vet inte om jag kan påstå om det var lunch men en bagett som bagett, var inte så mycket för oss så vi bestämde oss för att dra in till Donken så vi drog dit efter en liten titt på alla mysiga och gosiga djur ;) Kom in till sentralens Donken och käkade lite och kom på att det var yttligare två timmar kvar tills dom andra skulle åka hem. Så vi bestämmde oss för att åka hem tidigare.
(Nu kommer vi till det Roliga på hela dagen )
Vi började springa eftersom vi skulle hinna med tåget. Jag sprang med kaffe i handen och väska och lika dant Anna. När vi kommer fram till betalningen kör Linus Anna och Sebbe på samma port och jag efter Robert (plankade) och jag var så klart så jävla seg och stressad för att hinna så jag får ju hela dörren på mig och kaffet bara flyger, Sen springer vi upp för trappan då jag hör hur Anna tappar ut alla sina pengar och när jag tittar upp ligger Sebbe i trappen för att ha snubblat. Folk måste tyckt att vi var dumma i huvudet och allt gick så fort så man hängde ju inte ens med men vi kom in till tåget iaf. När jag kommer på tåget ser jag hur det rinner blod från min hand och det svider i hela mitt lillfinger :( Tror det vart en liten stukning eller nått för det är jätte svullet nu har skit ont (a):S HAHA ^^
Jag hoppade sedan av i Krigslida för att jag skulle till MR och kolla mitt hår igen innan min hår förlängning och mamma satt endå och gjorde sina naglar:)
Kom hem nu bara för kanske en timma sen och tar det nu bara lugnt.
Ska såklart plugga lite och försöka göra klart allt!
TV kändisen Mikke (farbror) kommer ner idag och han har Worldprogrammet till mig så nu blir det skriva som tusan ikväll ;)

Kommer lite bilder från idag också!






 

 





Så det var lite bilder från dagen :) Nu ska jag plugga och vill bara säga Grattis till min kära vänn Tove Gustavsson från lilla byhålan Klintehamn (Gotland)  <33

Big love from me,



Kommentarer
Postat av: Anna W

HAHA bästa dagen:D hahahahahaha rulltrappe-incidenten var fan bästa! hahaha asgarv på det:)! <3

2009-05-13 @ 22:08:31
URL: http://hejannaw.blogg.se/
Postat av: Anna W

snodde bilderna btw :)

2009-05-13 @ 22:19:39
URL: http://hejannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0