Topmodel

goddagens. Sitter nu vid datan och tänkte så klart blogga lite. Vädret är suck så det får nog bli Top model hela dagen. Mikaelah är här också. Vi har vart i Centrum i dag med och kollat och fixat lite saker. Köpte också med oss Kaffe hem så nu håller jag mig pigg ett tag till.
Skolan gick vell bra. Matteationella gick vell bra och sedan blev det något mycket stress mellan lektionerna för att hinna med allt men jag tror det är så nu i slutet på nian och allt ska in och lärarna som kommer in på lektionen och ska lämna nått som man gjort i typ 3. Det är faktist as skönt och känna att det inte är lång tid kvar:D !




Fick idag också våran inbjudan till Balen. Hur kul som hälst! <3

Nej nu ska jag faktist ta mig i kragen och kolla klart på Top Model och sen plugga.

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0