Tråkigt ...

Sitter nu i bilen på väg till Bollnäs. ÄR tävling hela helgen så ni får önska mig lycka till ;)
Var hemma från skolan idag som jag sa och det var verkligen bra för jag han verkligen säga en massa saker som jag har längtat efter. Han stor handla med Pappa på nya Coop och sen vart det stallet. Så jag han fixa rätt mycket idag i lugn och roo och det var ju ett tag sen man hade det så men snat är det sommarlov som turvar!

'kommer nog inte blogga lika mycket eftersom jag inte ska sitta så mycket vid datan men det lär ju bli en liten uppdatering imorgon om vi har tur ;) !

Nej nu ska jag smaska i mig mina ostbågar den sista timman.

Big love from me.

Kommentarer
Postat av: kuese

haha! Ja det kanske hon ska bli..:P

2009-05-29 @ 23:34:41
URL: http://paso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0