1,5 timmar kvar :D

Hello. Bad update som fan :( Funderar på att lägga ner men vette fan.

Men iaf. Skolan gick fort. Började med provet och sen vart det rulla permanent. Börjar bli roligare nu när man börjar kunna lite bättre så jag hoppas att det blir bättre och roligare. Sen far vi mot Liljeholms Torget och skulle kolla present till vännen Camila De Miguel som fylde 17 år idag. Du blir stor idag gumman. Hoppas du blir stor i längden snart också ;)
Sen far vi hemmåt och jag tränade och det gick jätte bra. Blir så glad i hela kroppen när det börjar gå bra nu. Sen vart det hem och tagit det lugnt. Sen har jag bara tagit det lugnt hemma. Packat lite tills imorgon och det så nu ska jag bara försöka sova lite också.

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0