Det var en seg tisdag dethär ..

Kom nyss hem från en trevlig mysstund. Shit vad denna vecka går sakta tycker jag :( .. Känns som typ Onsdag eller torsdag idag "/ Men iaf. Inte gjort ett piss idag bara tagit det lugnt. Rätt skönt. Min mamma var jätte snäll och tog hästen idag eftersom min syster tydligen har slutat rida (?)(?)(?).. Känns som om hon har kommit in i en trotts ålder! Verkligen. Huummm. Ser på det negativa direkt och hon tänker BARA på sig själv och inte på någon annas bästa, som jag har fått lära mig i min tid.. Det suger verkligen!!  

Men tillbaka i min värld nu :) Imorgon blir det nog bara lunka lite i skogen men pollen när jag kommer hem sen så får vi se vad jag hittar på! Skulle behöva vara hemma och fixa lite men det mesta är ju gjort nu. Skickade iaf in min ansökan idag som jag skulle göra. Så nu är det väll snart avgjort om jag får vara med eller inte.... Är sjukt osäker om jag huvudtaget vill vara med. Innerst inne vill jag nog det och sen är det fan lätt att falla för grupptrycket när alla mina vänner känner och säger tvärt om, men det gäller att vara stark med viljan ;) !

Nej nu ska jag sluta gaggla måste sova! Chingens.

 


Kommentarer
Postat av: FannY

man kan säga att jag tagit en paus :P

2009-11-18 @ 15:09:42
URL: http://fpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0