Fredan imorgon!

Yesh. Fredag imorgon och det ska ju bara bli så otroligt skönt. Hoppas mitt humör håller i sig. Vet inte riktigt vad det är med mig. Känner mig så konstig. Blir irreterad på små saker och vill bara ge upp allt ibland. Alltid trött och orkar lixom inte med nått alls nu:(
Men iaf. Kvällen har vart lång. Gick hem till BellsaN i regnet och sen mötte vi Filippa vid tåget och sedan bar det hem mot Bells igen för att klippa Filippa lite;) vart as bra med håret ;) Fick ta slutet! Sen var vi ute och åkte lite och träffade på de flästa, iaf jag ;)

Nej nu måste jag sova. Så pigg och har typ vänt på dygnet. Har börjat sova på dagen så kvällarna blir jätte komstiga för mig. Kanske är det som är problemet. Igen dom vet...

Godnatt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0