God morgon.

Lite mer uppdatering kommer nu. Har vart helt slapp med bloggen i mitt huvud denna vecka men det är bara för ,att jag saknar min design:( Den är vell klar snart hoppas jag...

Men iaf. I helgen har jag inte gjort så många prosseduller.. Fredagen var jag ju inne i stan med mina klasskompisar och hade min världens bästa födelsedag. Lördagen var jag hos bells och myste framför tv bara och igår var det tävling. Slutade på en 3e plats med laget så vi fick med oss rosett och planketter! Sen vart det hem och sen mot viktor. Hade det mysigt hela kvällen alla vi där. Vart lite sent så kan påstå att jag lär vara trött idag ;( Nej nu ska jag nog ta nått och äta och sen ska jag nog åka mot tåget -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0