hatar rubriker..

Ja.., Fan vad man hatar rubriker. Jag har ingen fantasi alls :(..
Kom hem för inte så länge sen. Åkte bil hem idag, så först stannade vi i Globen och kollade på gammla bilar sen vart det mot donken. Jag brukar hata donken och det har jag gjort i all min tid men idag var jag faktiskt lite sugen på det i dag. Helt otroligt. Undra vad som håller på att ske innom mig .....
Men iaf. Ska snart bege mig mot stallet. Ska rida dressyr för en dressyrdomare.Kan ju vara bra och göra det innan det är Dressyr Finalen på Söndag. Ska bli kul och se vad dom säger om mig och mumintrollet. Hoppas hon sköter sig riktigt fint!



Älskar dig mitt lilla troll♥ 




Kommentarer
Postat av: Amanda Lundin

Du är inte den ända gumman som hatar rubriker. Det finns inget värre med att blogga än RUBRIKER. Kommer aldrig på någon -.- <333

2009-11-11 @ 21:35:51
URL: http://atheodora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0