Måndagar asså..

Ja nu sitter man äntligen här i soffan och tar det lugnt. Det har vart FULL RULLE hela dagen. Herre gud. Morgonen vart som den vart. Tåget började redan strula i Ösmo och det slutade med att vi vart försenade till INZO:( Vi fick åka en ersättningsbuss och sen vart det en liten konstig resa tills vi hittade, men vi kom fram efter ett tag som tur var så vi han med all shopping ;) Herre gud säger jag..
Men iaf. Det visade sig att vi inte heller har vanliga skoldagar denna vecka utan vi ska arbeta med just vårt ämne. Som då är Frisör. Ska hålla på med lite uppsättningar och mer om att arbeta ute på salonger och typ bokföring och om entreprenör arbetet och hela den biten så det ska bli spännande och se hur det kommer att gå..

Träningen gick iaf bra. Var bra för att inte ha hoppat på 1 månad så jag var riktigt nöjd.. Alltid kul när ponnyn gör som man säger!

Nej nu ska jag försöka att komma till sängs lite tidigare idag än vad jag gjorde igår.. Somnade aldrig igår för jag har nog lyckats vända på dygnet helt totalt under lovet ... Men jag hade nog världens underbaraste dröm !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0