Myser loss lite

Fan vilket jävla väder det är nu asso. Kan ju börja gråta. Har verkligen inte vart min dag idag. Har vart klantigare en vanligt så man kanske ska ligga kvar här i sängen hela kvällen(?)
 
Skolan gick ju bra ändå. Fixade allt innan tävlingen som är imorgon. Har en tävling om just vårat program. Min grupp har stress och typ så vi har tagit lite bilder på när vi göra lite shampoo behandlingar och också davines spa behandlingar med dofter. Vart bra tillslut, kan ju påstå att vi hade lite problem med att komma på en idé om hur vi skulle göra. Men då kom ju smarta jag på idén om spagrjen. Sen till sist var det bara lite klippa och klistra kvar. hihi allitd lika roligt dee..







Nej nu ska jag mysa vidare lite framför tv. Ska ta men en liten tupplus sen ska jag nog städa lite och se till och möta Bellsan. Hoppas tuppluren gör nått vett. Så här kan inte min dag fortsätta så är det bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0