nu är det så här

att jag säger godnatt efter en lite mysig och kylig kväll. Käkade lite middag med halva familjen och gick sedan ut. Behövde hämta lite luft kände jag. Petra mötte mig så vi tog vårat lilla besök på filmis och köpte det vi brukar och sen gick vi runt och snackade om allt möjligt tills jag inte kände tårna längre. Kan ju säga att fjollräven är SAKNAD nu! shit asså det börjar bli jul nu asså...Nej sen vart det lite centrum, Träffade på Rebecca. Var grymt länge sen man såg henne hon har blivit både större och blondare! Asåå inte på bredden utan du börjar bli en stor flicka nu ;)

Kom hem och satte mig farmför tv. Var ju ANDRA AVENYN dax. Nått man bara inte får missa. Så sen fick jag typ halvpanik över att jag inte fixat plugget IDAG HELLER. Fan asså ..Det börjar gå ut för mig :(.. Men som tur var han jag skicka iväg den. typ för en 20 min sen (a).. Men men imorgon blir det skola och hem för träning och sen blir det nog till att läsa ut boken. Eller kom på en ideé om att fråga syster om vad boken handlar om eftersom jag inte läst ut den, inte helt iaf.

Nej nu är det så att jag måste sova så jag kommer upp imorgon. Jag är ju så konstig så jag vaknar typ runt kl.04.00 varje morgon och sen ligger man ochh presssover till 05.00.. undra hur man blir av med det (?)


Kommentarer
Postat av: FannY

aldrig du får veta. :)

2009-11-10 @ 22:41:02
URL: http://fpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0