tog ett breake i matten!

Sitter och jobbar matte och det går fan bättre en vad jag kunde ha tänkt mig. Inte så jobbigt med prosent som alla andra tror men det här man man ju fan räkna i 2an:O ..

Men iaf. Jag är JÄTTE GALD idag! Kanske för att det är min fördelse dag men det känns som om det bara är en helt vanlig normal dag. Känner mig på ett bra humör kanske:) Efter matten ska jag hem till Bella och fixa mig lite. Orkar inte åka ända till Haninge för att fixa mig och sen tillbaka till stan nej.. Pöh. Det får dom andra brudarna göra som är hurtiga :D!


Men iaf. Sitter och lyssnar om och om igen på en låt. Och inte vilken låt som hälst.. En låt som får mig att tänka på dig bäbis ♥





Kommentarer
Postat av: FannY

varför otur för mig för?

2009-11-13 @ 14:27:16
URL: http://fpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0