typ sjuk.

Jag kom att jag måste vara sjuk. Jag har ju lixom inte någon symtom för att vara sjuk. Shit, kunde inte sova inatt somnade runt 04.00 tror jag. Satt och kollade lite tv och tog en macka och lite så. Sen var det nog mest rullande i sängen fram och tillbaka. Inge kul så därför vart jag hemma idag. Stressad är nog vad jag är. Därför allt gåt åt helvete. Har så mycket småsaker som måste göras hela tiden. Det är fan nått hela tiden. Har försökt att få lite ordning på rummet. Tänkte ladda upp lite bilder på rummet idag ÄVEN fast det inte är klart...  Vad har man djort i dag då(?) Jo jag har väll städat lite och småplockat lite. Mamma slutade tidigt så vi åkte och köpte en lampa till mitt smink bord sen vart det Ica kvantum och sen fikade vi lite på Kulsta Kaffét. Sen vart det hem och baka bullar:D Luktar riktigt gott i huset nu!!
Ikväll har man inga planer. Ska kanske ut och bara ta det lugnt eller bara sitta hemma och ta det lugnt ist... Festen som skulle vara´imorgon vart inställd. Riktigt tråkigt. Får se om det blir någon annan men man kan ju bara håll tummarna!! Nej nu ska jag fortsätta med att ladda ner lite bilder på en CD skiva men det går åt *******.. *Fattar inget. Bilderna går lixom inte att flytta till CD :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0