Bells Problem..

Bells kom fram till i dag att hon hade ett problem.. Hon bär aldrig halsband armband eller likande ringar eller har några långa naglar och att hon känner sig inte riktigt kvinlig längre. Det är ju inge bra om man gå runt och inte känner sig hemma hos sig själv. Nej så nu ska vi hjälpa BellsaN med att hitta sig själv. Vi ska åka in och shoppa lite smycken!! Vi ska passa på nu i Visby då det är så mycket 50% rea på alla smycken. Kan ju bli riktigt bra!

Själv har jag börjat med att spara ut mina naglar, då jag vart nagelbitare i alla mina år "/ Men Jag använder nästan alltid nått slag av armband och någon ring på fingret men jag är lite dålig med halsband. Har en massa tips för att sluta bita på naglarna men det gäller att man har jätt sig fan i att sluta. Sen har jag tipsen för att dom ska hålla och för att dom inte ska flisa sig.
Och med att känna sig rätt i att ha smycket på sig tycker jag är viktigt. Jag hade själv aldrig örhängen på mig förut men när jag fick det på mig kände jag mig plötlisgt lite finare och det e ju lika dant med lite armband och ringar. Och det viktigaste är att man inte blandar allt olika från pälor till diamanter till rött och blått utan om jag har päl örhängen kan man ha päl armband och päl halsband. Man måste matscha lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0