Fryser rumpan av mig!

Har vart ute i ca. 2,5 timma och jag håller på att frya rumpan av mig:( Hade satt på mig rijält med kläder. Men det hjälpte tydligen inte...

Kom hem rätt sent idag. Var i Liljeholms torget och det var jätte fint och lika så sjukt mycket folk. Blir nog mindre folk under veckan. Ska nog dit på Söndag nästa vecka ist. För jag kan inte konsentrera mig när det är mycket folk och det är sååå sjukt mycket butiker så man blir så glad där inne så det blir helfel:(
Men iaf. Kom hem efter lite strul med tåget. Sedan vart det en klippning idag hemma i köket och sen vart det utgång.
Var sjukt kallt ute som jag sa och nu börjar det verklig bli vinter:( Attans!

Tack för att du offrade håret Marika(y)





 Någon som har testat nya Marabou ?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0