god dagens!

Vart inte så mycket bloggande i helgen "/ Vart en ganska trist helg tycker jag. Iaf för mig. Hoppas ni har fått det bättre!!
Idag var jag iaf i skolan:) Gick bra och var till och med och besökte Söder och Ötermalm idag ;) Härligt det. Få komma ut i friska luften lite!
Sen vart det lite solning i centrum och dock lite shopping. Kännde att jag behövde tömma plånboken lite.
Snart ska jag ge mig iväg och träna lite. Skönt det. Vart ju inge tränande, förra veckan eftersom jag var sjuk... Sen måste jag nog plugga lite. Har en handbook som måste göras och lite i svenskan men jag vette fan hur jag ska lösa det "/ Vi får vänta och se.
Nej nu måste jag byta om och dricka lite vatten. Hare gött !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0