God morgon, Nästan uppe med tuppen..

Precis som rubriken lyder så är jag nästan uppe med tuppen ;O Ska nämligen försöka rida lite tidigt på morgon kvisten eftersom när jag red herrom dagen inte gick så där jätte bra. Så nu får vi se om det går. Har ju vilat och tagit allt knark så det ska nog gå bra.
Sen blir det till att förbereda allt för tävlingen på Söndag. Ska ta en tripp till Haninge med mamma och sen blir det hem och Fredagsmysa med Familjen. Älskar när man hinner göra allt tidigt på dan så har man MASSOR med tid till andra saker :) ?!
Yesh, nu ska jag försöka få i mig lite frulle och ta mig till stallet om en timma :) 




(Mossan, idag blir det till att sprätta på benen lite extra ♥! )


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Hej gumman! det är bra, hur är det själv på frisören ;) miss you too <3!

2009-10-16 @ 13:20:00
URL: http://atheodora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0