Godnatt och hejdå kanske man ska säga..

Nu är det snart dax och sova och imorgon drar jag ju iväg:) Ska ju bli sjukt skönt och komma bort. Shoppa och glo film och bara mysa med vännen!
Har inte packat allt än men de gör jag imorgon ist. Fattar inte hur jag ska få plats med allt så det ska bli spännande över hur jag kommer se ut med all packning imorgon.. Men men vad ska man göra. Hellre mer en för lite packning...
Ska försöka uppdatera under veckan men jag kan inte lova att mitt trådlösa internet gör som jag säger men man kan ju bara hoppas på det;)

Nej nu måste jag fan sussa så jag kommer upp ímorgon bitti. Ha det bra nu alla nynäs suckers för nu drar jag syns om en vecka!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej vilken skola går du i?

2009-10-26 @ 11:18:01
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0