HOME SWEET HOME.

Nu är man hemma igen och båtresan gick toppen. Elr vad ska man säga när man låg deckad som en gris hela resan (?)
Har nyss vart ute på en liten prommis med BellsaN i fina vädret och solen skiner faktiskt så det var riktigt skönt.
Nu ska jag vell bege mig mot stallet och rida och fixa lite med pollen. Lår vell se ut som ett helvette när man kommer dit. Brukar ju vara så.
Nej nu ska jag ta och göra lite. Inte bara slappa längre ..


Just det. Systern min tog jätte fina bilder på mig och Bells igår så det kommer nog upp en massa fina höstbilder nästa vecka när hon kommer hem från G-land.



Kommentarer
Postat av: En blogg om mig och resor !

Sv: inget jätte speciellt (:

2009-10-30 @ 15:17:42
URL: http://vaanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0