Kass uppdatering.

Hello!
ÄR helt sjuk. Vaknade i morrse som om allt var normalt men när jag reste mig upp fall jag bara ihop. Feber och ont i halsen och ont i huvudet.. Så jag har legat i sängen HEEEEEEEELa dagen. Kom upp nu och fick lite middag i mig men det alls mycket. Ska prässa mig en apelsin nu och sen ska jag nog ta och sova lite till.

Helgen har rullar på som fan. Härlig fredag och träffade nytt folk och umgicks bara :) Igår vart det en stund med Alicia Emma och susz sen träffade jag på Bells och DOm och då drog vi vidare till backlura :) Så det har vart full rulle ela helgen typ :)



Kommentarer
Postat av: bellzaN

krya på dig hjärtat! <3

2009-10-12 @ 17:30:25
URL: http://bellsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0