Kul Fredag .. NOT !

Kom nyss hem efter en liten tripp i lilla byn. Men nu så är jag hemma och ska snart hoppa i sängs och tänkte kolla lite tv. Men det finns ju inte ett skit att se (?) ...
Så min fredag vart vell inte så där jätte roligt förutom att jag träffade lite vänner och min Bells ute. Fick snacka lite med henne och det var rätt skönt!!

Vart ju en sväng till Haninge ju, och det tog vell ganska lång tid.. Beställde lite nya saker och kollade lite saker. Fyller ju år snart så man kan ju bara hoppas på att mammasen såg vad man ville ha. Finns ju så mycket man vill ha men aldrig kommer att få ...

Nu blir det nog en kvällsmacka och klicka på datan lite:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0