lite myspys pysen!

Hej! Allt bra eller ? Här är det iaf lite bättre!

Vart en riktig uppfräschning idag i duschen kännde jag. Innan jag hoppade i duschen kände jag hur jag verkligen behövde den dära duschen. Så nu känner jag mig lite gladare efter en upp fräschning :)

Känns som om det här inte har vart min vecka direkt:( Och när man inte heller har fått träffa mina vänner som vanligt, då man har kunnat snacka om problemen så har man gått och blivit deppig och man vet inte vad eller vart man ska gå till vägars "/ Riktigt svårt för nu vet jag hur mycket vänner igentligen betyder för just mig! Men jag hoppas verkligen jag kan bli frisk så allt kan lösa sig:) 


Sen tänkte jag bara nu innan jag avslutar detta inlägg länka till en liten vänn från Skåne. Tycker det är helgrymt med killar som bloggar och eftersom det inte heller finns så många av dom så tycker jag att eran bloggvärld kan man ge allt och bli riktigt känd och duktig;) Kör hårt grabbar!
Men iaf. Denna lilla gosse fräffade jag genom Petra i Spanien när jag var och hälsade på Petra på deras hotell. Hon hade nämligen raggat upp några svenska killar där och Jag och Petra tyckte dom var urläckra. Och nu snackar vi för typ 3-4 år sen. Och jag minns allt. Sen nu i sommras hittade tydligen en av killarna petra på internet bara så där poff. Tyckte det var skit läckert. Gossen bor i Skåne och Spelar så klart hockey och är lika gammal som min lillasyster som sakt och har precis börjat blogga så jag håller tummarna för han för tycket det är skit grymt att killen huvudtaget har börjat blogga  ;) !!

 
Här har vi grabben, Jacob Polsten.

(klicka på bilden för att komma till hans blogg)

Nej nu ska jag sussa så jag kommer upp imorgon. Natti Natti!



Kommentarer
Postat av: Jacob Polsten

Naw vad söt du är :D:D



BESÖK DEN :D:D



http://jacobpolsten.blogg.se

2009-10-15 @ 23:35:01
URL: http://jacobpolsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0