tisdag.....

Hello. Hur ere med er`?
Själv sitter jag i bibblan och har Svenska. Ska skriva en liten sammanfattning om min bok som jag läser, Tillsammans. Grymt bra bok. Finns ju två efter denna bok så jag har nått och göra ;)
SNart ska jag vell hem. Ska ta en sväng till Farmor och farfar. Inte min farmor och farfar men dom har alltid vart som mina ♥ Bells bor ju där nu.. Så ska dit och snacka lite. Sen ska jag nog ta och städa mitt rum lite och plugga lite.. Missade ju en hel del förra veckan men det är ju inte jätte mycket. Men eftersom allt ska vara klart innan lovet så är det thigt"/
Nej nu måste jag skriva lite på Svenskan...




Kommentarer
Postat av: Amanda

Å gumman, visst var boken BÄÄÄÄÄÄÄST?:D <3

2009-10-22 @ 16:20:21
URL: http://atheodora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0