09 09 09

Kom på att det är 090909 idag!!
Sitter nu på svenskan och skriver om världens tråkigaste sak. Skriver klart den sen ist när det finns roligare saker att saker på datan ;)
Idagdå efter skolan.. Då blir det hem och DUSCHA! Känner mig så äcklig just nu! Sen ska jag försöka att åka ner till Centrum och fixa mina glasögonen och kolla med banken om mitt bankomatkort går att fixa och sen måste jag fixa lite andra saker också som alltid!

Ikväll ska jag nog bara med vännerna. Lovade mamma att fixa lite på rummet och så. Så det blir vell ut eller filmtittande! Lika mysigt varje gång!  



Min snygga grafitti klotter i BellsaNs bok som jag gjorde på tåget herromdagen! 
Love you.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0