24 September

Sitter nu och pluggar fortfaranda. Tycker att ordet "plugga" låter värre en vad det är. Visseligen kan det vara för jävligt att plugga men idag har det faktiskt gått lite fortare och lite lättare..
Idag vart det tillslut skolan och det vart bara Frisörteori till 11 sen var dagen slut. Teorin var om alla 4 klippsätt. roligt men långtråkigt vart det tillslut men de är sånt som man måste kunna så ..
Sen vart det hem och fixa och träna i stallet och jag vart faktiskt riktigt länge i stallet och det var lite kul för man han snacka lite med folk i stallet och med gammla goda vänner som man aldrig hinner träffa annars eftersom man bara är där och gör sitt och åker hem :) .. Kom hem och slängde i mig lite mat och sen har det vart plugg :) 

 Ska snart hoppa i duschen för lite sannering så man är fräch och fin till morgon dagen då man ska in till stan och mysa med Bäste Vänn BellsaN <3 Förlåt för att jag stökade till det lite ikväll men nu gjorde jag allt för dig så vi kunde mysa :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0