260909

Hejsan!
nu plingar SOVKLOCKAN kan jag säga! Har fått alldeless för lite sömn känner jag i humöret och huvudet :( Tävligen i morsse gick inge vidare, så jag var hemma runt 11-12 tiden. Åkte sedan till invigningen och kollade lite sen bar det sig hemmåt. Ska försöka städa lite och sannera mig lite innan det blir lite utgång tror jag;)

Gårdagen var riktigt najs! Bara tog det lugnt och möös! Käkade i kungshallen sen vart det lite shopping och så avslutad vi kvällen men en toppenbra film, Flickan som lekte med elden och jag kan jag verkligen rekommendera, Men se ettan först.



HA en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Joachim

Låter underbart! jo de e bara bra och skolan rullar på, super bra:) ja men jag fattar inget så om du vill kan du ju be nån kolla på bloggen o se va som skulle passa haha. Sen skicka grejen:)

puss

2009-09-26 @ 17:08:05
URL: http://djchrizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0