aldrig fel att blogga på en Lördagsnatt!

Hello Påå här!

Kom nyss hem från en underbar kväll! Jag har tillbringat hela min kväll med Mikaelah susz olivia natta och Mikaela 2.
Vi hade en underbar kräftskiva och skit mysigt och bara umgicks . Skit trevligt kan jag påstå!
Har inte bloggat på ett tag men min dag idag började piss men jag sa att den skulle sluta bättre och det gjorde den också.!! WIHOO!

Men iaf. Igår tillbringade jag kvällen med Vännerna. Hittade en medvetslös gubbe mitt i gatan så nästan hela kvällen igår tillbringade vi med han tills polisen kom.. tog hela 60 min innan potatisgrisarna kom! Sen drog vi hem och kollade på Wallander. Lite läskigt.. Sen var det hemfärd!
Imorsse var det träning i stockholm. Började med att hästF inte ville gå in från hagen så vi vart sena eftersom vi var tvugna och vända mitt i allt för att vi glömmde saker också ... så det har vart lite stressigt idag. Sen var det hem och fixa sig för kvällen. Kom till Sorunda runt halv 6 tiden och sen var det kräfskiva med party hattar och talrikar och pipor och glas och hela köret. As trevligt! Sen fick jag och mikaela springa till bussen.. Åkte med henne till Sunneby och sen tog jag bussen hem därifrån. Mötte sedan Bells och dom och sen var vi ute ett tag!  Och nu är jag hemma! TADA! 
 
Bilder från kvällen kommer imorgon..
Ska tävla imorgon så jag bloggar efter det ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0