Borta bra men hemma BÄST!

Äntligen hemma från det där äckliga rucklet. Gör aldrig om det där säger jag bara.
En liten kort fattning om dagarna får det bli. Kom till skolan iaf. Samlades och pratade lite hur vi skulle göra. Råg sedan tunnelB till slussen där vi dog bussen till dit vi skulle. Har ingen aning om vart vi var men på värmdö någon stans. Kom dit och lämnade saker. Lagade vår egna mat i spritkök och sen vart det lite andra saker. byggde våra egna hyddor men snöre pressäning och grenar. Sen var det laga lite mer mat i spritkök och lite sammarbets övningar och så.
ALDRIG mer HAJK! 
Nu är jag iaf hemma och jag ska hoppa i duschen. Känner mig så äcklig! BLÄÄ!

Nej nu måste jag göra nått åt mig själv.

Ha det bra !





Kommentarer
Postat av: Amaaaaaaaaaaaanda :D

På torsdag får du använda din "shopping" katagorien ;-) <333

2009-09-01 @ 17:43:21
URL: http://atheodora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0