Fredag och inge fredags mys :(

Sitter i skolan nu och fick nyss rast. Har sista lektionen matte nu och jag kan på stå att min matte bok är lättare en vad jag trodde så jag hoppas att jag kan få klara av matte A och skriva av tentan nu så jag slipper skiten.
Har bara en timma matte kvar sen drar jag hem och kell var snäll idag som låter oss sluta tidigare och de gör att jag faktist hinner hem till träningen utan någon stress !!

Kvällen ser ut så här:

  • Träning 17.30 - 18.30
  • Fixa allt i stallet till Tävlingen imorgon.
  • Kanske hinna träffa Mikaelah och Bellsan Eller Fixa hemma och bara ta det lugnt.

 Därför kallar jag denna Fredag för ingen mysfredag utan det blir nog bra en stressfredag som vanligt..

Ska försöka att planer bloggen lite mer i helgen. lite bilder och mer kategorier och det ska komma upp..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0