girl talk its the shit.

Sitter nu hemma med vännen BellsaN. Vi har vart ute en sväng och bara pratat och haft det sjukt roligt. Bara snackat igenom allt som typ finns i hela mitt huvud och det börjar ju bli bättre! Skönt att bara kommma hemmifrån eftersom allt hemma bara är skit just nu. Skulle vara skönt och bara få tänke efter helt själv. Det är inte nått man direkt tänker eller snackar om ute med sina vänner. Kanske kan vara bra och göra det eftersom jag och BellsaN har snackat om det idag men ibland känner jag att jag bara skulle vilja sitta själv och tänka efter ..
Men men nu är det som det är och det är bara att leva och ta dagen som den kommer eller hur ? ;)

Men iaf.
Idag har det vart skolan som vanligt. Hade bara Frisörtekniken och sen var det hem och åka till stallet och fixa allt och det sen drog jag ut och mötte Bellsan. Mötte anna och paratade lite med henne sen drog vi så klaaaaaart ner till centrum som vanligt. Lika tråkigt som vanligt. Sen bar vi oss hem och nu sitter vi här. Bellsan ska visseligen dra nu så jag ska göra mina övningar sen ska jag nog sussa. Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0