Godmorgon..

Helt sjukt länge jag sov idag ..Det var nog rekord på länge:) Sov till halv 1 sen gick jag upp för att göra lite nytta. Mamma och Pappa har dragit till IKEA och jag och syster har myst hela förmiddagen. Pratat och planerat och snackat om typ vad som hälst som vi aldrig annars kan göra typ. Lagade lite mat och nu blir det lite THE HILLS.

Gårdagen var jag bara ute och umgicks! Träffade mycket folk och så :) Var hemma runt halv 1 och sen somnade jag som en stock! Sjukt trött :)

Idag blir det nog bara plugg eftersom att det inte vart av igår "/ Engelskan ska in idag typ så det blir till att göra klart den idag :(



Kommentarer
Postat av: Jocke

det låter jätte bra:) måste bara prata lite med min med bloggare så får vi se vilka bilder och så vi vill ha men jag hör av mig:)

2009-09-27 @ 14:54:50
URL: http://djchrizzie.blogg
Postat av: Erica

Ja det är klart :D sen är dem riktigt sköna också :D det finns ju byxor till också :D

Tack, vad roligt att du läser min blogg :)

2009-09-27 @ 21:12:55
URL: http://ericacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0