godnatt och sov gott mina gullungar!

Nu ligger jag i sängen IGEN! Ska försöka att sova lite mer ikväll, en vad jag gjorde i natt eftersom jag vart väckt 3 gånger under min sömn i morsse.. Två gånger av päronen och en gång av syster.. herregud vad upphetsade dom kan bli när man har lite sovmorgon .. puh :P


Så här lät det:

05:30.
Pappa kom ner för trappan och sa
-Gå upp nu klockan är halv nu.
- Sov morgon, godnatt
- AHA, förlåt ..
 
30 min senare:
Någon som kommer ner springandes för trappen.. (mamma)
-HAR INTE PAPPA VÄCKT DIG ;o!! GÅÅ UPP NU!
-nej jag har fortfarande sovmorgon till 12.
1 timma efter :
-VART ÄR MINA MJUKISBYXOR ;O HALLÅÅ AMANDA !

-håll käften jag vill sova!
-Meh åhhhhhh ...
Jobbig familj eller vad säger ni.. Hatar att bli väckt på det sättet!

Sjukgymnasten gick iaf bra. Var tvungen att åka till Haninge mitt i allt ;O gick vell sådär tyckte jag men vi hittade lite saker iaf i sista minuten! Sjukgymnasten blir bara jobbigare och jobbigare men det blir bättre och bättre :D
Förstår ni ? Inte alls va ;O ??
Men iaf. Fick mitt bankomat kort idag nu kan jag äntligen shoppa igen:D Så var och tog ut lite pengar som jag är skylldig till allt folk -.- Sen hem och plugga. Var rätt skönt att bara få vara hemma idag och tänka efter allt som går runt i mitt huvud och fixa klart allt! Visseligen har jag en massa pugg kvar men aa vi får se det blir nog av imorgon.. :D
Imorgon blir det vell tåget och efter skolan vet jag inte hur det blir än.. Måste prata med mamma men det lär inte bli av förns imorgon på dagen någon gång!

Andra Avenyn och IDOL imorgon !


Kommentarer
Postat av: FannY

vafannnn så sa jag inte jag gick ner, sen så såg jag du var typ vaken för du kolla på telefonen, då pööna jag din gaderob och det :)!

2009-09-16 @ 08:16:35
URL: http://fpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0